به

سبلاگ

خوش آمدید
۳۰ ایده جذاب پست اینستاگرام برای مشاغل آنلاین
10 ژانویه 2021 - 8 دقیقه خواندن
دیجیتال مارکتینگ

در حالی که عکس های زیبا برای جلب توجه مشتریان بالقوه مفید است و محتوای عالی کلید ایجاد جذابیت و جذب مخاطبان بیشتر در اینستاگرام است اما ارائه مرتب پست با کیفیت بالا کار ساده ای نیست. بنابراین ما ۳۰ ایده برای طراحی پست جذاب در اینستاگرام شما جمع آوری کردیم که به نفع دنبال کنندگان شما باشد ، بازدیدکنندگان را به وب سایت شما هدایت کند و افراد را به کسب و کار آنلاین شما علاقه مند سازد. ۱) نقل قول لازم نیست انسان درباره تمام موضوعات اطلاع داشته باشد و پاسخ همه سوالات را بداند. شما میتوانید تجربه و گفته های انسان های بزرگ را با دیگران به اشتراک بگذارید! می توانید این نقل قول ها را با یک عکس جفت کرده و به اشتراک بگذارید ، یک الگوی نقل قول را با قلم ها و رنگ های برند خود ایجاد کنید یا آن را به خط خود بنویسید. اما حتما آدرس URL یا وب سایت خود را در پایین پست خود وارد کنید. پست هایی از این دست اغلب به اشتراک گذاشته می شوند! ۲) ایده یا عملی هوشمندانه بسیاری از افراد برای الهام گرفتن برای خانه ، محل کار یا فرزندانشان ، از پلتفرم هایی مانند اینستاگرام استفاده می کنند. بنابراین با به اشتراک گذاشتن برخی ایده ها و مراحل انجام آن ها مخاطبان را به بازدید از پست خودتان ترغیب کنید. ایده های هوشمندانه در پست های اینستاگرام ۳) ترفند های تجاری شما چیست؟! شما بسیاری از ترفندهای تجارت خود را می دانید که مخاطبان می توانند از آنها بهره مند شوند ، بنابراین دانش خود را به اشتراک بگذارید! لازم نیست این تکنیک یا دانش شما خیلی خاص و ویژه باشد بلکه می تواند به سادگی یک نکته سریع Batch Nine Coffee در مورد فیلتر قهوه شما باشد. در بسیاری از مواقع پست های ساده ای از این دست بیشترین جذابیت را دارند. ۴) بیان نکات مهم از کارتان بیان چیز های مثل اینکه چگونگی یک کاری را انجام داده اید ، یک نکته سریع که به نفع مخاطب شما است ، به او قدرت می بخشد و به او دلیلی می دهد که برای ادامه کار به آینده بازگردد. وقتی دنبال کنندگان شما شفافیت شما را می بینند و می دانند که بیشترین علاقه را به کار و مخاطبانتان دارید ، آنها به شما اعتماد می کنند و با نام تجاری شما ارتباط برقرار می کنند. ۵) مفاهیم را در پست ها جدی بگیرید مردم از دیدن آنچه که روی آن کار می کنید ، لذت می برند. مردم همچنین دوست دارند نظر خود را به اشتراک بگذارند. به اشتراک گذاشتن چند مفهوم برای یک پروژه که اخیرا انجام داده اید و به اشتراک گذاشته اید به افراد اجازه می دهد تا نگاهی نزدیک تر به کار شما داشته باشند ، و دعوت از آنها برای انتخاب پروژه مورد علاقه خود به آنها دلیلی برای اظهار نظر و درگیر کردن با پست شما می دهد. یک استراتژی برد ، برد! ۶) در پست های اینستاگرام خود هیاهو به پا کنید ایجاد یک هیاهو و انتظار برای یک پروژه جدید می تواند برای تجارت آنلاین شما هیجان ایجاد کند. چیزی به سادگی طرح لوگو یا عکس صفحه وب سایت جدید شما می تواند افراد را برای دیدن هر چه سریع تر پروژه شما هیجان زده کند. بنابراین شروع به اشتراک گذاری وجه های مخفیانه کار خود کنید! نه تنها به شما ایده های ارسال پست برای اینستاگرام می دهد ، بلکه باعث ایجاد هیاهویی در مورد پروژه های جدید شما می شود. ۷) پروژه های جدید را در اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. نکات جذاب برای گذاشتن پست در اینستاگرام اگر یک محصول بصری دارید که به مشتریان تحویل می دهید ، پس بدون هیچ شکی باید حتما آن را با دنبال کنندگان خود در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. جزئیات کارهای خود را در یک پست اینستاگرام به اشتراک بگذارید و با نگاهی عمیق تر به روند و محصول نهایی خود ، افراد را به سمت پست خود هدایت کنید. ۸) پروژه های گذشته شما نیز میتوانند جذاب باشند. همیشه لازم نیست که پروژه های اخیر را به اشتراک بگذارید. برخی از کارهای قبلی مورد علاقه از نمونه کارهای خود را به اشتراک بگذارید. برای ایجاد تعامل بیشتر ، از افراد بپرسید کدام پروژه یا ویژگی مورد علاقه آنها است. ۹) حتما برای پست های خود کپشن بگذارید. وقتی مردم پست شما را می بینند اگر این پست مورد علاقه آن ها باشد معمولا دوست دارند با این پست بیشتر درگیر شده و از جزئیات آن با خبر شوند. گذاشتن کپشن در زیر پست ها فرصت عالی برای یک تعامل دو طرفه بین شما و مخاطبانتان است. ۱۰) روزمرگی های زندگی خود را به اشتراک بگذارید. همه ما دوست داریم نگاهی گذرا به زندگی شخص دیگری داشته باشیم ، به خصوص اگر کسی باشد که او را تحسین می کنیم و یا کارهایش را دنبال می کنیم. بنابراین برنامه روزمره خود را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید! خواه این باشد که صبح ها چطور می گذرانید یا اینکه چگونه روز کاری خود را می سازید ، دیگران از دیدن یک وجه از زندگی شما لذت می برند. ۱۱) عکس محصولات خود را به اشتراک بگذارید. اینستاگرام برای بازاریابی ارگانیک کسب و کار شما عالی است. وقتی عکسهای محصولات خود را به اشتراک می گذارید و نحوه استفاده از آنها را نشان می دهید ، به دنبال کندگان خود کمک می کنید که تصور کنند زندگی آنها در صورت خرید این محصول چگونه خواهد بود. ۱۲) از کجا الهام گرفتید؟؟! برای کسانی که در یک زمینه خلاق هستند ، دیدن چیزهایی که به پیشرفت روند خلاقیت آن ها کمک می کند همیشه جذاب است. نقطه شروع شما چیست؟ از کجا برای کار خود الهام می گیرید؟ آن را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! پست هایی از این دست همیشه مورد علاقه دنبال کنندگان هستند. دریافت بازخورد از دنبال کنندگان پست های اینستاگرام ۱۳) از دنبال کنندگان خود درخواست بازخورد کنید. آیا تصمیم گیری در مورد کاری برای شما سخت است؟ آیا می خواهید افراد را به روند کاری خود دعوت کنید؟ از مخاطبانتان بازخورد بخواهید. مردم دوست دارند حرفشان را بزنند و با نظرشان به دیگران کمک کنند. (و بیشتر اوقات ایده های بهتری از آنچه فکر می کردید به شما می دهند!). ۱۴) به سوالات متداول پاسخ دهید. آیا به طور منظم سوالات مشابهی در مورد تجارت خود دریافت می کنید؟ در پست های اینستاگرام خود به این سوالات متداول پاسخ دهید. به احتمال زیاد افراد بیشتری شما را دنبال می کنند که از همان چیزها تعجب می کنند. پاسخ به سوالات متداول مشتریان در پست های اینستاگرام ۱۵) شمارش معکوس اگر یک رویداد یا پروژه ای جدید در آستانه شروع است ، شروع شمارش معکوس یک روش عالی برای ایجاد هیجان در دنبال کنندگان است. همچنین این یک روش خوب برای یادآوری رویداد و یا اتفاقی به دنبال کنندگان شما است. ۱۶) پشت صحنه ای از کارهایتان را به اشتراک بگذارید. ممکن است از کارهای روزمره خود خسته شده باشید ، اما دنبال کنندگان شما هیچ سرنخی از آنچه که به انجام داده اید ندارند ، مگر اینکه اجازه ورود به آنها را بدهید! پست های پشت صحنه اغلب مورد پسند قرار می گیرند ، زیرا به افراد “خصوصیات” بیشتر از جنبه های تجاری شما را نشان می دهد. ۱۷) مخاطبان خود را به وب سایت یا وبلاگ خود هدایت کنید. اجازه ندهید کارهای دیگر شما مورد توجه قرار نگیرند. افراد را از طریق پست های اینستاگرامی خود به وبلاگ خود بازگردانید! از این گذشته ، استفاده از این پلتفرم به عنوان یک قیف برای بازگرداندن افراد به وب سایت شما باید یکی از اهداف اصلی شما در استفاده از اینستاگرام باشد. ۱۸) دیدی از فضای کاری خود را به مخاطبانتان ارائه کنید. پیروان شما اغلب نتیجه نهایی کار شما ، پروژه ها ، محتوا و غیره را می بینند ، اما فضایی را که در آن این پروژه ها را ایجاد کرده اید نمی بینند. برای انجام کارها باید چه چیزهایی در اطراف خود داشته باشید؟ وقتی سفارش می گیرید یا قسمت های جدید پادکست خود را ضبط می کنید ، وقت خود را کجا می گذرانید؟ به دنبال کنندگان خود دیدی از محیط کارتان را بدهید. نمایش فضای کاریتان به مخاطبان در پست های اینستاگرام ۱۹) رویداد های خارج از فضای مجازی همیشه وقتی روابط خارج از فضای مجازی ایجاد می شوند بسیار سرگرم کننده است و در زندگی واقعی می توانید با دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی خود ملاقات کنید. آیا رویدادی پیش رو دارید که بخواهید جلب توجه کنید؟ در مورد آن در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. وقتی تمام شد ، خلاصه ای را پست کنید و موارد برجسته را به اشتراک بگذارید. ۲۰) چالش یک چالش هفتگی یا ماهانه راهی عالی برای ارائه ایده های ارسال اینستاگرام است ، به خصوص اگر در زمینه خلاقیت هستید. چالش های زیادی وجود دارد که می توانید در آنها شرکت کنید یا می توانید کمی جلوتر رفته و خودتان یک چالش را شروع کنید! ۲۱) معرفی خود و برندتان. بعضی اوقات ، خواه از طریق اینستاگرام بازدید از وب سایت شما ، دنبال کنندگان زیادی پیدا می کنید. یا ممکن است دریابید که برخی افراد بدون اینکه واقعاً چیز زیادی در مورد شما بدانند ، به پیج شما سر می زنند و شما را دنبال می کنند. بنابراین مقدمه ای کوتاه با چند واقعیت جالب در مورد خود و تجارت خود به اشتراک بگذارید! دنبال کنندگان جدید ، شما را بهتر می شناسند و دنبال کنندگان قدیمی ممکن است چیزهایی را یاد بگیرند که قبلاً هرگز نمی دانستند. ۲۲) قرار دادن اطلاعیه و اخبار کسب و کارتان در پیج. این که آیا این یک پروژه بزرگ است که در شرف راه اندازی است یا یک مرحله عظیم که در شرف دستیابی است ، اینستاگرام مکانی عالی برای به اشتراک گذاشتن اخبار و ایجاد هیجان برای تجارت شما است! قرار دادن اطلاعیه و اخبار در پست های اینستاگرام ۲۳) تیم خود را معرفی کنید. کار شما یک نفره نیست؟ به دنبال کنندگان خود کمک کنید تا از طریق یک پست اینستاگرام یا مجموعه ای از پست های اینستاگرام ، چهره های موجود در برند شما را بشناسند! این نه تنها برند شما را مردمی می کند بلکه ارتباطات شخصی بیشتری ایجاد می کند و به دنبال کنندگان شما کمک می کند احساس کنند شما را می شناسند. ۲۴) روند کاری خود را به اشتراک بگذارید. مردم دوست دارند داستان بخوانند و تحولات را ببینند ، بنابراین منطقی است که از دیدن روند کاری شما لذت ببرند. می توانید مراحلی را که برای مشاهده یک پروژه از ابتدا تا انتها طی می کنید در یک پست به اشتراک بگذارید ، یا می توانید برای هر یک از مراحل یک پست ایجاد کنید. ۲۵) فلش بک زدن سرگرم کننده است که می بینید یک کسب و کار در حال تکامل است و نگاهی به محل شروع خود می اندازید. بنابراین برخی از کارهای قدیمی خود را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید! ممکن است کمی شرم آور و کمی فروتنانه باشد ، اما نشان دادن اینکه دیگران چقدر پیشرفت کرده اند واقعا زیباست. ۲۶) جدول زمانی کارتان را تهیه کنید. آیا چندین سال مشغول تجارت هستید؟ با یک جدول زمانی همراه باشید تا نقاط عطف مهم را برجسته کنید و آنها را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید. این ویژه هنگامی که یک مرحله مهم را جشن می گیرید یا به یک سالگرد از تجارتتان می رسید ، بسیار خوب عمل می کند. ۲۷) سالگرد های مهم را جشن بگیرید. خواه این سالگرد زمانی باشد که کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید و یا یکی از اعضای تیم جدید خود را به خدمت گرفته اید ، جالب است که این نقاط عطف را با دنبال کنندگان خود در اینستاگرام جشن بگیرید و توجه آنها را جلب کنید! ۲۸) قبل و بعد کارتان را نمایش دهید. اگر خط کار شما شامل تحولات بزرگی باشد ، به اشتراک گذاشتن یک پست با تصویری از محل شروع پروژه و جایی که به پایان رسیده است بسیار جذاب و یک روش عالی برای به نمایش گذاشتن کار شما است. ۲۹) هدف خود را مشخص کنید. آیا هدف بزرگی وجود دارد که بخواهید در تجارت خود به آن برسید؟ به اشتراک گذاشتن درمورد آن، تجارت شما را مردمی می کند ، به دیگران امکان می دهد با شما ارتباط برقرار کنند و شما را مسئول می داند همچنین از افراد دعوت می شود تا در سفر شما را دنبال کنند و به آنها دلیلی می دهد که ادامه کار را دنبال کنند. ۳۰) تجربه خود را بگویید. مشابه به اشتراک گذاشتن یک داستان ، ارسال پست درباره تجربه ای که داشته اید به دنبال کنندگان کمک می کند تا با شما ارتباط برقرار کنند. بسیاری از آنها ممکن است بتوانند با تجربیات شما ارتباط برقرار کنند که ارتباطات عمیق تری ایجاد می کند. و حتی اگر اینگونه نباشد ، باعث می شود تجارت شما مردمی تر شود ، افراد را به شناخت بیشتر خود دعوت کرده و به آنها اجازه دهید کمی بیشتر با شما آشنا شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *